Friday, July 8, 2011

FEWWIT 2011 bersama I-CoN '11

Bismillahirrahmanirrahim..

Dengan nama Allah yang maha pemurah lagi maha pengasih.

Segala Puji Bagi Allah, tuhan sekalian alam.

Setinggi-tinggi kesyukuran dipanjatkan ke atasMu ya Allah kerana telah mempermudahkan segala urusan kami hambaMu yang sangat lemah dalam usaha untuk menjayakan Ilmu Khas Carnival of Nasyid 2011 ini.

Terima kasih yang tidak terhingga kepada Saudara Mohd Nurul Imran Koyube, presiden iLuvislam Consultancy & Services, Saudara Khairul Amil Yusof, Vice President Sales & Marketing iLiuvislam atas kerjasama yang sangat baik dalam usaha untuk menjayakan program ini.


FEWWIT, atau lebih dikenali sebagai satu akronim kepada frasa 'Fun and Exciting Weekend With iLuvislam Team' merupaka sebuah program yang dijalankan oleh Event Team Malaysia iluvislam.com dengan kerjasama Kumpulan Karangkraf Sdn. Bhd yang dirancang secara berkala, iaitu dua bulan sekali.



Kali ini, FEWWIT 2011 lebih berkonsepkan kupasan buku-buku ilmiah yang berada di pasaran.

Dengan bertemakan " Selembar Ramadhan, Sejalin Ikatan ", FEWWIT pada kali ini akan cuba untuk mencurahkan semangat Ramadhan yang tidak lama lagi akan menemui kita tidak lama lagi serta memberi persediaan awal kepada semua mengenai kelebihan dalam menghadapi Ramadhan.

FEWWIT menyasarkan penyertaan dari golongan intelektual, iaitu pelajar, masyarakat sekitar serta semua para hadirin yang bertandang ke I-CoN '11 itu nanti.

Selain FEWWIT, iLuvislam juga akan membuka gerai jualan yang akan menjual cenderamata iLuvislam seperti baju, button badge, bekas pensil, dan sebagainya.


Temui personaliti-personaliti ini di FEWWIT nanti !

AHLI PANEL FORUM 1 : MENTOR IMAM MUDA

PERSEMBAHAN NASYID DARI IMAM MUDA SYAKIR DI AKHIR FORUM


MODERATOR FORUM - PENGACARA MHI TV3

AHLI PANEL FORUM 2 - PAKAR MOTIVASI & PENULIS BUKU


Kepada semua sahabat-sahabat yang berada di sekitar Kuala Lumpur, marilah sama-sama menyertai FEWWIT 23 Julai 2011 bersamaan dengan hari Sabtu nanti, bersempena dengan I-CoN '11. Jadikan hujung minggu anda bermakna dengan menyertai program-porgram yang bermanfaat seperti ini.

No comments:

Post a Comment